.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قابلیت بالای تولیدکنندگان مازندران

مدیر امور شعب بانک ملی مازندران با اشاره به حضور موثر تولیدکنندگان مازندران در اکسپوی ازبکستان اظهار داشت: تولید کنندگان مازندران قابلیت صادراتی بالایی دارند.

برات کریمی در حاشیه ملاقات عمومی با تجار مازندرانی در غرفه اتحادیه صادرکنندگان مازندران افزود: اغلب تولیدکنندگان مازندران که پتانسیل صادراتی بالایی دارند دارای مشکل تامین منابع مالی بوده و نیازمند مشاوره بانکی برای تسهیل در مراودات تجاریشان هستند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات صادرکنندگان در زمنیه امور بانکی می تواند با تبادل همکاری اتحادیه صادرکنندگان و بانک ملی مازندران رفع شود.

نماینده بانکهای مازندران اعزامی به نمایشگاه تاشکند با اشاره به اینکه شعب بانک ملی ایران در مسکوفعالیت دارد، افزود: تجار مازندرانی برای انجام مبادلات تجاری خود در ازبکستان می توانند از طریق کاردار سفارت اقدام کنند.

کریمی با بیان اینکه سیستم بانکی مازندران از تولید و صادرات حمایت قاطعی خواهند کرد، افزود: توسعه استان مازندران درگرو صادرات خواهد بود وتولیدات صنایع وابسته کشاورزی که مورد نیازکشورهای آسیایی است باید مورد حمایت بانکی صادرکنندگان قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود مشکلات سیستم بانکی درکشورهای آسیای میانه گفت: با مذاکرات و رایزنی هایی که درسفر به تاشکند داریم قصد داریم این مشکلات را رفع کنیم.

یادآور می شود نمایشگاه توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران در تاشکند تا عصر جمعه ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.